Monday, April 1, 2013

Owl City & Yuna - Shine Your Way

Halohaaaaaaaaa.... semalam i pi tengok wayang, memandangkan i ni pergemar cerita kartun, al-maklumla i ni kan kanak-kanak lagi hokayh!!! pasan plak. So balik dari pasar pagi then balik hantar barang then aku terus pergi kat MBO kat SPACE U8. Gila tak???hahahhahaha

Aku tengok cerita the croods...okkk goshhhh!!! sangat sedih hokayhh!!! aku tak tahu kenapa aku boleh menangis beria-ria nih. Cam malu la jugak yela cerita kartun je pun, kau nak nangis buat hape kan???but not me aku kan jenis sensitif so aku boleh menangis melihat cerita apa sahaja yang membuatkan aku tersentuh pasaan!!! jiwang tak i... sangat jiwang la jugak..

I tak nak komen lebih-lebih cerita ni bagi sesiapa yang belum melihat atau menonton cerita nih better pi tengok, for me tak rugi melabur sedikit duit untuk melihat cerita kartun, sangat rilex dn enjoy!!! Maka haruslah menjengah ke pawagam-pawagam yang berdekatan. Seperti i yang cakap tak rugiiiiiiiiii!!!!!

Ok tadaaaaa enjoy the song "Shine your way" from owl city and yuna ost the croods...


No comments:

Post a Comment