Friday, February 8, 2013

FRUST

Frust plus kuciwa adalah satu benda yang sama. Actually i dah frust gila ni dah tak ada mood nak buat semua benda ini berpunca daripada aku sendiri yang sudah dua kali menolak rezeki. huhuhu sedih kan?

First sekali i tolak sebab i ada hal lain i dah dapat kerja dengan satu company ni tak payah sebut la kan? part time je pun tapi gaji dia lumayan sangat but then i tolak macam tu je. Second dia call lagi aku ni tanya nak kerja tak nak? idisebabkan dia bagitaw last minute then i amik keputusan tak pergi jugak sebab dah tak ada mood uolls.

Second i ada apply satu borang ni tak payah sebut la kot hahaha (rahsia lagi kan) tapi still tak contact juga sedih taw i nih. Then bila i fikir-fikir balik kenapa la aku selalu tolak tuah dan rezeki macam tu je, bila datang bergolek bila pergi macam tu je. Mungkin tak ada rezeki lagi, and maybe Allah letakkan rezeki yang lain. aku percaya kan itu. But yang penting usaha dahulu.

buat mayonis aku kuciwa la i sedih taw sebab tak dapat makan mayonis hahahhahahahhaha

but i still fall in love with you mayonis......

p/s : mayonis sedap dimakan dengan roti dan juga sardin buat sandwich hahahahha saja nak menghilangkan rasa frust menonggeng

No comments:

Post a Comment