Wednesday, June 6, 2012

GEMBIRA

Hari ini aku ada benda nak kongsikan. Hari ni 6 jun 2012 merupakan hari Rabu juga. Hari ni macam-macam berlaku kiranya sejarah la kan. Korang nak tahu apa dia?

1) hari ni merupakan fenomena zurah dimana, zurah tu duduk berhampiran dengan matahari. Jika nak tengok zurah tu kena guna alat dia takut nanti mata korang akan jadi buta. Dia sebenarnya titik hitam sahaja.

2)Bulan malam ni sangatlah cantik dan indah. Sungguh indah bulan itu jika dia tahu aku juga umpama bulan yang bersinar best tak ayat aku??hahahhaha

3)aku nampak buah pic tadi..hahahhahahahhaha

4)adik aku buat baik top-upkan aku..terima kasih ye....hahhahaha

5)aku harap esok aku tak present lagi sebab aku tak sedia lagiiii!!!!

6)aku rindu dekat buah pic...hahahhaha

7)harap aku tidur lena

8)doa aku supaya aku tak present lagi....amin...

9)semoga tidur aku lena dan buah pic mimpi kan aku...kiranya cam hantar telepati la nih...hehhehe

p/s : you...i bersabar nih!!! hahahahah (ayat gatai)

No comments:

Post a Comment