Wednesday, June 19, 2013

KELEBIHAN vs KEKURANGAN

Aku rasa dalam hidup aku banyak kekurangan yang aku ada berbanding dengan kelebihan yang orang ramai miliki. Mungkin yalah aku agak pandai jugak kalau tak, tak masuk U tak gitu? Syukur Alhmdullilah. Entahlah aku rasa kekurangan yang aku ada banyak daripada kelebihan,

Aku tak pandai sangat melukis walhal dulu aku amik lukisan bangunan masa skul dulu, lagi bapak la susah, kau ingat senang nak jadi arkitek payah babe!!! Aku rasa agak berbangga juga aku dapat cos tu masa time skul dulu sebab apa? At least aku tahu mana kayu, mana batu, mana simen apa itu kepayahan membawa batu dan apa jua orang bangla tu rasa panas semua ada. At least aku tahu pegang gegaki dan paku nak tukul macam mana walau sekali sekala tangan aku kidal kan? tapi aku syukur semua tu. BI aku tinggi lam kelas mungkin satu dari faktor jugak kan? walaupun math aku time tu hancurs cam haram jeee!!!! tapi last minute i study and i score alhmdullilah. Aku memang mengaku yezzz aku memang tak pandai langsung kira-kira atleast ayah aku memang suka dengan nombor ni tapi aku tak????? Aku just suka menulis dan membaca sahaja sekurangnya aku tahu isu semasa.

Entahlah aku tak nampak aku punya skills, mungkin skills dalam mengarah orang aku dapat sebab aku memang jadi ketua kumpulan. Aku tak tahu la why me yang jadi ketua???muka aku nampak macam CEO ke?? ok i know itu kelebihan aku boleh mengawal situasi dan profesional dalam wat kerja. (bangga diri sat) bhahahhahahahha

Ok aku mendapati baru satu sahaja kelebihan aku boleh jadi bos!!!!
Tapi aku rasa aku tak ada langsung kelebihan, tengok kawan aku pandai kadang aku fikir nape la aku tak macam dia kan?????

Tapi tula allah tahu kemampuan kita sampai dekat mana je kan??? allah tahu apa yang kita boleh lakukan that its!!! ok la byee uoolsss muaaahhhh


No comments:

Post a Comment