Wednesday, June 19, 2013


Hellooo!!! Helloooo!!! Aku tak ada cerita sangat, actually just saje nak kongsikan pasaan yang entahlah aku sendiri pun tak tahu. But the way aku baru habiskan buku yang aku beli yang bertajuk “AWEKCHUCK TAYLOR” for me buku ni best gila, sumpah aku tak tipu. Buku ni macam banyak yang kita tak tahu dari segi sosial dan keadaan sekeliling. 

Ok ni bukan isunya. Isunya ialah aku nak cakap bahawa kita sebenarnya hidup atas dasar apa? rules or tidak mengikut rules and kau main hentam keromo je. For me aku suka buat hal aku sendiri tanpa mengikut kata orang lantaklah, kesah pulak aku kan? yang penting aku dan hidup aku adalah satu benda yang tersangatlah penting. Aku sayangkan diri aku, aku akan mandi dan bersihkan diri aku dengan skrub, butter and shower butter supaya dia wangiiiiiiiiiiiii!!! hahahha Gila meroyan pulak aku ni......

Then i takkan biarkan badan i sakit walau sikit sebab kita nak guna badan kita sampai ke tua. Aku memang la jenis Workholic la jugak kan tapi rehat mesti, walaupun dalam rehat tu lam kepala hotak aku ni fikir kerja. Ewwwwwwww!!! 

So aku sebenarnya nak cakap isu menda lain ni tapi dah terbabas tak pela kannnn????????hahahhahahah
Actually i nak cakap pasal isu makan tapi nanti aku sambung la...aku penat ni... hehehe kbai

No comments:

Post a Comment