Saturday, June 15, 2013

POPULAR

Popular ke???? hahahahhaha. Ok kenapa tajuk blog gua popular tuk hari ini??? Gua teringat perbualan gua dengan member hari tu beliau pernah bertanya soalan yang membuatkan aku terfikir dan nak gelak yela. My frenz boleh tanya i soalan yang begitu spontan dan syahdu di pendengaran aku ni.

Dia tanya aku macam ni la :

"You nanti macam mana ek kalau you popular? i selalu terfikir one day you akan jadi famous,"

hambik kau soalan dia, sentap kejap.

Famous and popular OMG. Aku pun dengan selamba menjawab macama ni la :

"I kalau jadi popular dah tak layan dah you, hahahhahahahhaha,"

Amacam sempoi tak jawapan aku????

For information aku bukanlah mengejar populariti dan famous ni, dan aku tak nak pun duduk di golongan orang atasan ni, sebab yang utama ialah i datang from dari orang-orang biasa-biasa je so kita kena kekalkan sikap kita yang low profile.

Sometimes i ada juga cakap kat my frenzzz tapi its just cakap kosong sahaja, well kadang-kadang aku dengan kawan aku ni cakap mengarut-ngarut je and berangan je lebih hehehhe

i cakap cam ni kat dia "syokknya kalau satu malaya kenal kita kan?" hahahahhahahhahaha

the point is tak payahlah nak popular atau nak kejar populariti sangat nih, kau duduk dekat belakang TV sudahhhh kan simple, memang kerja kau sekarang ni hahahha.

Makanya i tutup dengan bye-bye uollzzzzzz

No comments:

Post a Comment