Monday, June 3, 2013

TIADA APA-APA

Wah tajuk macam tiada apa-apa. Hmmm, actually aku baru balik dari bercuti midterm la macam tu. Tapi tak la bercuti sangatkannnn. Sebab yela xment banyak gila seyh...ummmmm!!!! Aku pun fening la kepala hotak nan berserabut gilak nih!!! Tapi aku sabarkan jua

Sem ni aku ada praktikal so Alhmdullilah coz i got it. So i harap one day rezeki i murah macam ni. Insyaallah yang penting Allah tahu kan apa yang kita lakukan. Amin. So aku sebenarnya banyak senarai list tuk masa depan aku. Korang nak tahu tak apa yang aku inginkan dalam hidup aku tidak kurang dalam masa satu nih. Satu tahun babe aku kena laksanakan misi aku dan dalam masa lima tahu i nak jadi kaya uools i nak beli TV yang berharga 10 ribu tuh. Mampu korang. hahahahhahaha.

Hokayh yang pertama sekali i nak mintak kerja after i habis praktikal ni insyaallah. Allah maha mendengar doa kita.

Kedua : i nak kena amik lesen nih, bila fikir balik menyesal babe masa form 5 hari tuh tak hambik, tula nak kerja sangatkannn???? gasak la aku.

Ketiga : i kena tamatkan degree i dengan cemerlang. Insyaallah.

Keempat : i nak kena siapkan juga koleksi puisi i. Dah lama berhabuk dalam laptop aku tuh. Tension pulak. Yela bila ada idea haram tak tulis kononnya akan ada selepas ini.

Kelima : hmmmm.... tunngggu la apa yang bakal berlaku selepasnya i just follow the flow..hehehhehe (tak konfiden)

Haaaaaa!!!! itulah antara aku kena kejar. Maknannya i kena sabar apa yang bakal berlaku. Hoyeahhh!!!! and aku nak ada brand baju aku sendiri, memandangkan aku berniaga sikit-sikit kan? so aku pun berangan macam aku ada kedai butik sendiri kan. Yela aku pun nak ada brand sendiri gak. Nama brand baju aku ARZ hahahhahaa kewlaaasss uollsss!!!! Dan aku nak ada butik jugak, mampu korang angan-angan bukan kemain lagi ko yeee!!!! lantakla kan? so i nak nama keda butik i "AR Renxi's couture" hahhahahahhaha insyaallah.

Memandangkan aku ada sebut pasal berniaga kan? so insyaallah sem depan aku ada jual baju, sem ni kecil-kecil dahulu ada orang mintak i belikan kan? so insyaallah sem depan i buat "PRE-LOVE" pulak.kihkih :)

Dan dengan ucapan akhir aku semoga enjoy dengan tulisan kotor inih....
Kan aku dah cakap "tiada apa-apa" so refer kepada tajuk balik la. Apa la lu nih!!! aiyakkkk
Makanya sekian :)

No comments:

Post a Comment