Wednesday, June 12, 2013

MENGARUT!!!


Aku rasa aku dah craving gila dengan air chatime...rasa nak minum tu adalah satu faktor mengarut aku, makan pun sekarang ni dah tak menentu nak makan je something yang mengarut-ngarut aku dah kurangkan pengambilan nasi...hehheheh nampak tak menipu bebenor!!! hahahahahhaha

Aku memang busy gila tuk sem ni memang mengalahkan mahu menjadi doktorrrr buku memang berlambak aku pinjam kat library... tak cukup ngan kampus aku dekat induk pun aku tibai sekali...lumrah menjadi student so tak payah nak merungut sangat hokayhhh!!!! Sekarang ni dekat aku punya fakulti ada buat majlis penganugerahan dekan bagi yang berjaya. Aku pulakkk!!! ahhahahahhaha tak berapa nak dekan la tuk sem ni sebab aku target tinggi sangat..tapi aku bersyukur dengan result aku coz itu sahaja kemampuan dan usaha aku!!! tak ghituuuuuuu.....

So daripada aku mengarut baik aku siapkan kerja aku, sebab besok aku ada present dengan nak siapkan reportttt tuk aku punya media and lastly aku ada final test!!! argghhhh!!!! doakan aku...

Allah is always with me :)

No comments:

Post a Comment