Saturday, January 5, 2013

DIET - DIE

Aiyarrrkkk!!! exam makin dekat dah pejam celik dan pejam celik finally esok dah exam.. omaiii!!! Alhmdullilah aku dah bersedia...
Tadi aku call ayah aku first macam biasalah mesti bapak aku yang tanya dulu soalan first haruslah dia tanya

dad : dah makan belum??
me : i on diet today(sambil gelak)
dad : haaaa???? better u go die...

setiap kali aku cakap aku diet mesti ayah aku akan cakap better u go dieee!!! hahahhahahhaa ambik kau bila ayah aku speaking!!!

when aku tanya dia kenapa perlu die?? then akan jawab diet buang T then die... better mati dari hidup tak nak makan...haahhahaha


aku bukan diet pun tapi malas nak keluar pergi cari makan, dah buang masa aku nak study dah. Walaupun aku ada gastrik tapi aku peduli apa la kan? aku terpaksa telan ubat gastrik yang pahit tuh baru boleh makan. Kalau aku tak makan satu hari aku boleh pengsan babe!!!

okla..apapun jangan diet sampai tak makan nanti boleh mati kebulur plak...hehhehe

salam sayang :)

No comments:

Post a Comment