Sunday, January 27, 2013

TAKOOOOTTTT

Tiba-tiba perasaan takoottt menghantui..... Takoottt result exam actually, mengalahkan takut nak tengok hantu je. Tiba-tiba perasaan berdebar menunjal minda aku. Rasa acam separuh air masa dalam hidung dan tak boleh bernafas.

Ya Allah kau kuatkanlah hati aku, kau berikanlah aku hidayah dan kau luluskanlah semua subjek aku dan juga kawan-kawan aku kau berikanlah aku kejayaan didunia dan di akhirat supaya aku dapat menempuh hidup yang mendatang menjadi insan yang lebih solehah supaya aku menjadi manusia yang membanggakan kedua ibubapaku Ya Allah. Ya Allah kau berikanlah kekuatan supaya aku dapat menjalani kehidupan yang mendatang pemurahkanlah aku rezeki, pemurahkanlah kedua ibubapaku rezeki, aku bersyukur dengan limpah kurnia kepadaku. Pemudahkanlah aku mencari pekerjaan dan mencari rezeki yang halal diatas muka bumi ini Ya Allah. Amin Ya Rabbil Al-Amin.

dari sudut hati kecil anna renxi

No comments:

Post a Comment