Tuesday, January 1, 2013

MR PERFECT

Hohohoho tengok status aku mesti korang tak sabar-sabar kan nak tahu. Haahahahah sebenarnya ini semua tiada kena mengena dalam hidup i okeyh!!! ok tajuk entri aku kali ni ialah MR PERFECT. Memandangkan aku tengah menghabiskan satu buku novel yang bertajuk "HELLO MR PERFECT" aku pinjam dari kawan aku. Actually aku dah baca dua kali dah masuk ni, saja sebab bosan sebab jenis aku kena baca buku dulu sebelum tidur tak pun belek-belek phone dulu main game ke atau saja tengok kalendar baru boleh tidooo!!!! nak berangan tak reti hahahahha(ok poyo je)

Ok ni bukan persoalan yang aku nak bangkitkan tapi kat sini aku nak cerita pasal seseorang yang agak berlagak perfectnya. Yela imagine la sikit mana ada manusia atas bumi ni yang perfect. Come on la babe. Masa aku baca buku ni, yela buku apa-apapun novel yang hemsem cantik semua novel. Aku menulis cerpen pun terbayangkan muka hemsem baru boleh tulis dan perempuan cantik baru boleh tulis..ahahaha memang macam tu adat seseorang penulis. Tapi bukan pasal penulis aku nak tulis tapi pasal tentang MR PERFECT dalam watak yang aku baca ni.

Ada ke manusia seperfect dalam cerita ni, kalau aku dapat yang perfect macam ni memang aku tak nak la sebab tak sanggup dengan kerenah cerewet nak mampus!!! emo pulak aku ni padahal novel je pun. Tapi kalau ikut logiknya memang tak dinafikanlah aku memang mencari seorang lelaki seperti dalam novel ini punya segala-galanya. Pakej.
Hemsem, bekerjaya, pandai and segala-galanyala. Tu yang jodoh tak sampai-sampai lagi nih...hehehhehehehehe

Tapi itu bukan pokok utama yang utama aku kan tengah belajar so rilex la. menenagkan diri, walaupun umur makin muda. (sedih tak) peduli orang kata baju renyuk tak apa asal pandai bergaya.

Aku ada jumpa juga jenis yang perfect ni, sekali pandang memang jatuh cintala. Yela hemsem, tinggi, pandai dan yang aku suka bila ada orang cakap bila senyum cam muka aku cam adik beradik!!! hahahahaha(berdrama je ok!! jangan percaya) Tapi bila baca buku kadang kena jugak kat batang hidung aku...ngeeh3 :p

Tapi walau apa pun, jangan terlalu mencari kesempurnaan dalam kehidupan kita nanti merana ok!!! percayalah nanti korang akan menyusahkan hidup korang bila sang perfect bersama anda pasti akan mengomen itu dan ini. Pasti anda akan menyesal percayalah!!! tips yang korang tak leh pakai sebenarnya.ngeehh!!!! ok apa-apa pun jangan lupa membaca buku dari kaki novel tajuk dia

HELLO MR.PERFECT

No comments:

Post a Comment