Sunday, December 30, 2012

OH MY GUCCI

Oh my gucci...oh my gucci...oh my gucci ayat yang selalu disebut oleh my frenz Kelvin hehhehehe sampai aku pun terikut...hahahha so guys guess what apa yang aku nak share kat korang nih...oh my prada also....hahahha

Before this aku ada terjumpa budak yang muka dia sebijik macam Aaron Aziz tu oh my god hemsem gila ok!!! aku selalu usha la mamat ni badan sejibik macam Aaeon Aziz jugak... aku tak tahulah mata aku rabun ke hapa?? but memang mata aku tak boleh percaya pun..hahaha aku jumpa muka sejibik ok... Actually cam ni aku dah nampak dia and terus terangla aku dah usha dia masa aku part 1 lagi aku siap post kapal terbang kertas ag wey cakap nak kenal tapi dia boleh buat tak tahu je.. maybe tak nampak kertas tu..hahahah oh my gucci i dah falling in love with him sejak pertama kali berjumpa hemsemmm muka cam perlakon yang aku minat aku pergi stalker dia, aku pi aku check kat fb aku pi check kat twitter jumpa jugak akhirnya!!! yang part paling best adalah masa makan kat kedai mesti dia sebelah aku mata aku ni gatai jugak kan duk usha je dia, cara dia makan cara dia minum bila mata excident mula la aku gelabah.... aku buat tahu je la malu babe!! kenapa la muka kau sama ngan hero filem yang aku suka ek!!!! please la...hahahahhaha

Adeiii!!! cair aku tengok dia seriusly!!!! hahaha gatai tak aku?? gatai kan?? lantaklah yang penting aku suka tengok dia...hahahhahaha
Aku pernah satu bas jugak ngan dia, dia duduk belakang aku pulak tu pastu menda yang aku paling malu adalah aku tersepak kasut dia. Aku tahu time tuh dia nak gelak tapi aku tahu kau usha aku gak kan?? nasib baik u hemsem ok!!! cair lagi..

Yang paling penting aku sorang je yang wish besday dia kat fb...malu shialll!!!! gila malu ok!!!
Hemsemnya ko kan????airyaaakkk!!! ni dah lebih-lebih dah ni...hahahha

kepada klon Aaron Aziz nanti i hantar kertas kapal terbang tu lagi ye!!! hahahahhahahahahhahahaha
Gelak guling-guling aku wat status gatai macam ni.....hahahah

No comments:

Post a Comment