Sunday, December 23, 2012

SAVE GAZA

Salam semua. Hari ni aku nak kongsikan sikit pasal GAZA!!! Actually nampak lambat sangatkan aku punya ufdate pasal GAZA!! orang lain dah post bagai about GAZA. Actually aku nak share sikit apa yang berlaku kat GAZA. Agak menyedihkan apabila seagama kita sendiri dibunuh.




Sedih ok, aku ni jiwa sensitip sikit. Kalau tengok cerita sedih sikit pasti air mata gugur berjuraian. Kalau tengok orang tak de kaki or tangan pasti nak nangis jugak. Aku tak tahulah sifat sensitif mana yang aku dapat ni. Air mata lebih kot. hohohoho

Setiap kali aku tengok cerita pasal GAZA je mesti aku tak nak baca mula-mula coz aku takleh tengok gambar yang mengerikan seriusly aku takut!!! seganas and seberani aku ni aku ni penakut orangnya.hehheheheh

Jadi kalau orang duk share pasal GAZA kat fesbuk tu mesti aku skip or like je nak baca memang aku takut la... then teringat masa skul-skul dulu ayah aku ada jugak beli CD pasal PALESTINE macam mana diaorang seksa orang tu or potong kepala ke? memang aku tak tengokla. Ayah aku suruh tengok tapi memang takla aku nak negoknya. Takut ngeri semua benda ada. Ok fine!!! memang aku penakut!!!

About GAZA kalau aku ada kuasa power rangers memang aku akan selamatkan mereka INSYAALLAH. kalau ada apa sahaja aku akan membantu tapi semua tu aku tak dew.. and hari tu dekat my uni ada juga buat tulis-tulis pasal gaza dan aku tanpa menoleh lagi terus pergi kat kaunter tu tulis macam ni

SAVE GAZA 
WE LOVE U
BY : AR Renxi

nampak tak aku punya support tuk gaza. Aku berharap uolls semua juga bergitu. Jangan lupa support sedikit sokongan anda pasti akan menolong orang diluar sana. Jangan lupa berdoa untuk kesejahteraan mereka.


 nampak tak aku cam duta GAZA je. kat belakang tula yang kita orang tulis and tampal-tampal menandakan sokongan kita kepada GAZA


Apa yang aku boleh buat hanyalah menderma kepada badan-badan tertentu sahaja.
kepada anda diluar sana jangan lupa menderma kepada GAZA....
fikir dari sudut logik mereka semua sanggup berlapar, kita kat sini bermewah. Mereka kena hadapi perang tapi kita kat sini selesa dengan apa yang ada sila bersyukur!!!
Makan jangan membazir memadailah dengan kemampuan kita...

SAVE GAZA
WE LOVE U

2 comments:

  1. kau bukan mcm duta Palestin.. tpi dah mcm org Palestin aku tngok.. hahah.. :-)

    ReplyDelete
  2. hahahhahahahhaha.....nampak muka arab aku tuh!!! hahahahhahaha :p

    ReplyDelete