Sunday, December 23, 2012

STOKING

Hahahahhahaha blog yang mengarut dan ufdate yang mengarut itu aku la. Insyaallah dalam sedikit masa lagi aku akan buat totorial macam mana nak pakai tudung macam aku yang kaler hijau tu, yang aku pakai dengan jubah tu. actually ramai my frenz tanya macam mana nak pakai dia. So Insyaallah kalau ada sedikit masa dalam satu hari or dua hari ni aku akan tunjukkan don't worry ok!!

Actually tajuk diatas sangat gerun dan ada jugak yang akan cakap si Anna ni nak buat status or ufdate pasal stoking busuk ke? Tak dew la kawan-kawanku semua aku nak share tentang stoking ni sebenarnya aku nak beritahu setiap kali aku pergi giant or mana-mana tempat mesti aku akan beli stoking. Dulu masa-masa sekolah dulu-dulu pun aku pakai stoking warna-warni padahal aku pengawas..hehehhehehe so aku banyak gila koleksi stoking yang cute mute and comel-comel belaka. :)


ok ni stoking aku bila aku nak tidow!!! santek tak??? love-love lagi
sama ngan cadar ok....cadar aku pulkadot....hehehhe
gegirl kan aku!!! hewwwwww

sebenarnya malam-malam aku tak pakai sangat stoking nih coz panas, tapi kalau sejuk sangat aku akan pastikan aku menyarung stoking dan stoking tu mesti ada sebelah katil aku dan sebelah katil aku mesti ada air kalau kat umah aku mesti ada botol besar sebelah yang ada air untuk aku minum malam-malam. Aku takut cramp aku punya kaki, bahaya juga. Aku suka baca buku pasal perubatan sebenarnya, sebab dulu-dulu nak jadi doktor tak kesampaian kan?hahahahhahaahah

so apa lagi jom kita tidur!!!! untuk mendapatkan rehat yang cukup serta stamina yang kuat dan sihat!!mestilah tidur awai, ye kawan-kawan
aku bagi tips kat orang padahal aku sendiri tak buat..hehehhehe kantoi.

So apa-apapun terima kasih stoking LOVE saya sebab buat kaki saya cantik dimalam hari...hahahahhah sehingga ke pagi.
Tak kira lagi aku pakai bedak sejuk bertempek-tempek hahahahah tak dewla bahaya pulak nanti.

ok la korang pesanan aku jangan lupa pakai stoking dimalam hari ok, bagi mengelakkan kaki cramp!!! dan sebelum  masuk satu botol ok!!! insyaallah badan akan sihat bila bangun pagi, muka pun berseri...tak yah mimum pati prum pun....ngeeh3

No comments:

Post a Comment