Wednesday, December 19, 2012

SAJA-SAJA


Hye guysss!!!!! Ni musim busy and paling utama ialah musim final exam semikin hampir, walaupun musim final exam semikin menghantui tetapi kadang kita tidak lepas daripada hidup dengan tugasan lain. 


Oh yeahhh!!! Life student memang macam tu, nak-nak student yang amik kos macam aku memang busy, for example nak pergi shooting la, nak buat skrip la, nak hantar macam-macam report lagi, but aku tempuh dengan rasa syukur walau kadang kala aku merungut sebab tak boleh buat. But when I call my  parents aku rasa sedikit tenang. Kadang nak bawa diri pergi jauh dari Malaysia wah gitu…hahahhahaha. Walaupun banyak pancaroba dalam kehidupn student tapi I rasa hidup sebagai student adalah paling best sebab nak duit dapat, nak tidur paling cukup dalam dunia pun dapat sebab terlalu lebih masa tak payah fikir masalah negara pun. Cukup bulan elaun dari family pun mashuk….hahahhaha part tu I paling hepy…ngeehhh3
Oh yaaa!!! Satu lagi my friend ask me kenapa kau tak masukkan kau punya video tutorial hijab dalam “YOUTUBE” coz since aku selalu buat and tolong rekakan tudung dekat diaorang. And aku jawab, aku tak yakin and aku malu. Hahahahha, malu la sangat. But don’t worry aku akan masukkan jugak sedikit masa lagi. Pada aku, aku tak gila glamer ok..hahahha tapi just nak kongsikan apa yang kita buat untuk orang yang tak tahu. That’s all. Tapi insyaallah, aku akan letak but tak gunakan muka aku ok, just gunakan muka kawan aku, nampak tak pemalu aku tuh.  After aku buatkan tudung tuk diaorang, diaorang mesti akan lupa but for me tudung yang aku ajarkan simple gila ok....pasni i nak kena buat bengkel pulak nih...hehehe :)

 
Then aku lupa nak cerita hari tu ada sorang kakak ni aku jumpa masa aku pergi beli tudung dekat “AJ” dia suruh aku masuk pertandingan mereka cara pakai tudung. Aku cakap tak nak sebab aku tak yakin dengan aku punya confident level… pertandingan tu dalam buku “IN-TREND” hebat gila buku tuh, lagila aku tak confident mati kalau aku menang..hahahhahahaha
Kakak tu still desak aku, dia cakap aku mesti menang aku cakap tak menang pun tak pe, aku pun fikir-fikir punya fikir my friend pun cam paksa aku, aku pun bersetuju masuk pertandingan tu. Siap kakak tu bagi buku free lagi kat I ok!!! Ahhahahahahha tajaan katanya…thank you kak..
Aku balik aku shoot then aku reka cara pakai tudung dari tudung bawal, then aku hantar penyertaan aku, without my family tahu nih, but aku tahu mak ngan ayah aku tak marah sangat if aku masuk pertandingan macam ni sebab dia tahu aku suka!!! Nampak tuh… if sape-sape follow or add aku punya “facebook” if korang nampak aku wat DP pakai tudung purple tu la yang aku shoot tuh. Sekali peluang datang bergolek but I always tolak mentah-mentah. Hari tu pergi shoot tuk majalah DARA, saje suka-suka bukan senang I nak buat kerja gila macam ni. hahahahhaha. Yang penting sedikit keberanian telah hadir dalam diri aku, and yang paling utama restu parents!!!
Oh yaaa!!! Aku dah melalut tahap gaban dah ni so, insyaallah aku akan buka account youtube tuk kongsikan dengan para pembaca how tu wear hijab and simple hijab. Insyaallah doakan aku ye!!! Most important adalah buat dulu jangan tak buat.

So tunggu je la kawan-kawan ye!!!
Ok xoxo I love u….

No comments:

Post a Comment